Jak reklamovat?

V Hotend.cz se snažíme, aby každý náš zákazník dostal jen to nejlepší zboží a byl s nákupem spokojený. Pečlivě vybíráme dodavatele a produkty, které prodáváme, abychom minimalizovali problémy. Spoustu produktů jsme sami testovali, než jsme je zařadili do prodeje. Přesto se občas může stát, že něco nebude fungovat na 100 %. V takových případech jsme tu pro Vás a uděláme vše pro to, abychom problém co nejrychleji vyřešili k Vaší spokojenosti. Protože řešíme jen minimum reklamací, probíhají u nás rychle a často výměnou za nový kus.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Kontaktujte nás - nejlépe e-mailem na obchod@hotend.cz nebo telefonicky na číslech v kontaktech. Společně se pokusíme identifikovat problém a najít řešení. Často se totiž ukazuje, že jde jen o nesprávné nastavení nebo konfiguraci a problém vyřešíme rychle na dálku.
  2. Pošlete nám zboží - pokud problém nevyřešíme vzdáleně, pošleme Vám číslo pro zpětnou zásilku a poprosíme Vás o zaslání zboží k reklamaci. Zboží prosím pečlivě zabalte, ideálně do původního obalu, abychom vyloučili poškození při přepravě.
  3. Vyřešíme reklamaci - jakmile zboží dorazí k nám, dáme se do práce. Naším cílem je vyřídit reklamaci co nejrychleji, abyste mohl zase nerušeně tisknout. Pokud máme náhradní zboží skladem, obvykle Vám pošleme obratem nový kus. Pokud ne, vrátíme Vám peníze nebo se domluvíme na jiném řešení, které Vám bude vyhovovat. 

Věříme, že s našimi produkty a podporou budete spokojeni. Pokud by ale přece jen něco nefungovalo jak má, jsme tu pro Vás. Dejte nám vědět a společně najdeme řešení.